نگاهي به هفته هفتم ليگ برتر فوتبال
تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, | 18:6 | نویسنده : محمد ميرابي

هفته هفتم ليگ برتر با انجام هفت ديدار در روز جمعه آغاز مي‌شود که در يکي از حساس‌ترين بازي‌ها پرسپوليس ميزبان فولاد صدرنشين است.

 

هفت مسابقه از هفته هفتم ليگ برتر روز جمعه برگزار مي‌شود. اين در حالي است که قرار بود روز پنجشنبه ديدار استقلال و استقلال خوزستان برگزار شود اما اين بازي به روز شنبه موکول شد. اين هفته هفته خطرناکي براي برخي از مربياني است که نتوانسته‌اند خوب نتيجه بگيرند و شايعه‌هاي زيادي در مورد اين مربيان به گوش مي‌رسد.

به گزارش فارس، نگاهي به ديدارهاي اين هفته مي‌اندازيم؛

 

پرسپوليس - فولاد خوزستان؛ زورآزمايي دايي با فولاد!

سرخپوشان تهراني بعد از بازي پرانتقاد و شکست دقيقه 93 مقابل نفت تهران در شرايط بدي قرار گرفتند. هواداران پرسپوليس در پايان آن مسابقه عليه بازيکنان شعار سردادند و علي کريمي را تشويق کردند و سرخپوشان با چنين شرايطي بايد به مصاف صدرنشين ليگ برتر بروند. شاگردان علي دايي کار سختي يک هفته قبل از دربي دارند. آنها بايد فولادي را شکست بدهند و خم کنند که در ليگ برتر اين فصل فقط يک شکست دارد. حسين فرکي که زماني در تيم ملي مربي علي دايي بوده با او دوست صميمي است اما در اين 90 دقيقه هيچ رفاقتي با دايي ندارد و مي‌خواهد تيمش را همچنان در صدر جدول نگه دارد. علي دايي در هفته‌اي که گذشت فشار زيادي را متحمل شده است و تنها راه خروج از اين وضعيت، پيروزي مقابل فولاد است. پرسپوليس با دو گل خورده بهترين خط دفاع ليگ را در اختيار دارد اما همين دو گل شش امتياز از پرسپوليس کم کرده است. سرخپوشان دو باخت يک گله مقابل سايپا و نفت داشته‌اند و اميدوارند مقابل فولاد بدشانسي‌هايشان به پايان برسد.پرسپوليس البته اگر فولاد را شکست بدهد هم وضعيت خود را قبل از دربي بهبود مي‌بخشد و هم ممکن است زمينه‌ صدرنشيني استقلال رقيب ديرينه خود را در ليگ قبل از دربي فراهم کند

برای خواندن اطلاعات بازی ها به ادامه مطلب بروید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • جومم
  • رفتن